A A A

Anunț

26 Ianuarie 2018 | 1

Judecătoria Căuşeni

 

 

ANUNŢ

cu privire la anunțarea concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante din cadrul Secretariatului Judecătoriei Căuşeni

        

         În conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, se anunță concursul pentru ocuparea funcţiei publice în cadrul Judecătoriei Căuşeni:

  • specialist superior serviciul civil comercial și de contencios administrativ al Secției evidență și documentare procesuală Judecătoriei Căușeni –  1 post (pe perioadă nedeterminată)

         Scopul general al funcţiei:

         Efectuarea lucrărilor de secretariat ale instanței de judecată în conformitate cu standardele stabilite în scopul eficientizării activităţii instanţei judecătoreşti şi respectarea drepturilor participanţilor la proces.

 

         Sarcinile de bază a specialistului principal serviciul resurse umane:

  •  Primirea de la grefier a dosarelor civile, comercialeşi de contencios administrativ, după examinare;
  • Asigurarea accesului participanţilor la proces la materialele dosarelor civile, comerciale, şi de contencios administrativ, aflate în examinare;
  •  Contribuirea la întocmirea rapoartelor statistice;
  •  Gestionarea dosarelor după remiterea din instanţele ierarhic superioare.

 

Condiţii de participare la concurs.

Condiţii de bază:

            a) deţine cetăţenia Republicii Moldova;

         b) posedă limba de stat şi limbile oficiale de comunicare interetnice vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;

         c) are capacitate deplină de exerciţiu;

         d) nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;

         e) este aptă, din punctul de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sunt stabilite cerinţe speciale de sănătate;

         f) în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin.(1) lit.a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă din motive disciplinare;

         g) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;

         h) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;

 

Cerinţe specifice.

  • Studii superioare juridice sau medii speciale (colegiul) în domeniul lucrărilor de secretariat.

 

Persoanele interesate pot depune personal dosarul de concurs, care va conţine:

      a) formularul de participare conform anexei la Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, completat;

     b) copia de pe buletinul de identitate;

     c) copiile de pe diplomele de studii (cu suplimentul) şi de pe certificatele de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;

     d) copia de pe carnetul de muncă;

     e) documentele de evidenţă militară - pentru recruţi şi rezervişti;

     f) cazierul judiciar;

     g) certificatul medical;

     h) referinţa de la ultimul loc de muncă;

     i) 2 poze ¾.

         Copiile de pe documentele prezentate de la lit. b), c), d) pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situaţia în care dosarul de concurs se depune prin poştă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfăşurării probei scrise a concursului, sub sancţiunea respingerii dosarului de concurs, de asemenea, documentele expediate prin adresa de e-mail urmează a fi completate deplin, formularul de participare și declarațiile pe propria răspundere (după caz) să fie semnate de persoana participantă la concurs, să fie scanate și salvate în format pdf.

         Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.

 

BIBLIOGRAFIA CONCURSULUI

Constituţia Republicii Moldova;

Acte legislative specifice domeniului de specialitate:

Codul de Procedură Civilă al Republicii Moldova din 30.05.2003;

Codul Civil al Republicii Moldova din 06.06.2002;

Codul Muncii al Republicii Moldova din 28.03.2003;

Codul Familiei al Republicii Moldova din 26.10.2000;

Legea nr. 514-XIII din 06 iulie 1995 privind organizarea judecătorească;

Legea contenciosului administrativ nr. 793 din 10.02.2000;

Instrucţiunea cu privire la activitatea de evidență și documentare procesuală în judecătorii şi curţile de apel, aprobată prin hotărîrea CSM nr. 142/4 din 04 februarie 2014 (publicată pe pagina web a CSM (www.csm.md) la compartimentul Legislaţie, Cadrul normativ INTERN)

Acte legislative specifice domeniului serviciului public:

Legea nr. 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;

Legea nr. 25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;

Legea nr. 133 din 17.06.2016 privind declararea averii şi a intereselor personale.

Legea nr. 90-XVI din 25.04.2008 cu privire la prevenirea şi combaterea corupţiei;

Legea nr. 190-XIII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;

Legea nr. 271-XVI din 18.12.2008 privind verificarea titularilor şi a candidaţilor la funcţii publice.

         Data limită de depunere a dosarului de concurs – 19 februarie 2018.

         Persoanele interesate pot depune personal dosarul de concurs la sediul Judecătoriei Căuşeni: or. Căuşeni, str. Ştefan cel Mare, 86.

         Dosarul de participare la concurs poate fi prezentat prin  poştă pe adresa: or. Căuşeni, str. Ştefan cel Mare, 86, sau  prin poșta electronică: jca@justice.md.

         În cazul în care dosarul de concurs se depune prin poştă  sau e-mail,  candidaţii vor prezenta  documentele originale pentru verificarea veridicităţii copiilor depuse la data desfăşurării probei scrise a concursului, sub sancţiunea respingerii dosarului de concurs.          

 

         Persoana de contact:  Blidaru Maria, telefon de contact: 0-243-2-76-16.